Dažniausiai užduodami klausimai

Dažniausiai užduodami klausimai

Per kiek laiko pristatote prekes?

 

Prekių pristatymo terminas susideda iš prekių suruošimo ir siuntimo. Prekes suruošiame per 1-8 d.d. – priklauso nuo to, ar užsakomas prekes turime sandėlyje, ar jas reikia gaminti. Dauguma mūsų prekių – gaminamos po užsakymo pateikimo.

Daugiau informacijos apoe prekių paruošimo ir siuntimo terminus – čia.

 

Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Už prekes galite atsiskaityti keliais būdais:

  • Grynaisiais pinigais arba kortele pristatymo metu. Jei prekės pristatomos Jums į namus, galite atsiskaityti grynaisiais – tokiu atveju turėkite sumą be grąžos arba kuo tikslesnę sumą, kad nekiltų nepatogumų, nes kurjeris gali neturėti grąžos iš stambesnių sumų. Jei prekės pristatomos į paštomatą – atsiskaityti galėsite tik kortele.
  • Kredito arba debetine kortele užsakymo metu. Atsiskaitant šis pasirinkimas pavadintas "Kredito kortelė", tačiau galite naudoti bet kokią turimą kortelę. Jums tereikės suvesti savo kortelės numerį, kortelės savininko vardą ir pavardę, galiojimo datą bei CVV saugos numerį, esantį kitoje kortelės pusėje. Jauskitės drąsiai – visi duomenys užšifruojami ir mes Jūsų kortelės informacijos nematome, taigi atsiskaitymas – visiškai saugus.
  • Paysera. Bendradarbiaujame su saugių internetinių atsiskaitymų tarpininku "Paysera". Pasirinkus šį mokėjimo būdą būsite nukreipti pas tarpininką ir galėsite pasirinkti iš daugybės atsiskaitymo būdų:
    • Paysera sąskaita;
    • Swedbank internetinė bankininkystė;
    • SEB internetinė bankininkystė;
    • Luminor internetinė bankininkystė;
    • Citadele internetinė bankininkystė;
    • Šiaulių banko internetinė bankininkystė;
    • Medicinos banko internetinė bankininkystė;
    • Revolut bankininkystė;
    • Lietuvos Centrinės Kredito Unijos internetinė bankininkystė;
    • Tarptautinė "Webmoney" sistema;
    • Atsiskaitymas Lietuvos pašto bei PayPost skyriuose;
    • Atsiskaitymas MAXIMA kasose;
    • Atsiskaitymas "Perlas" terminaluose;
    • Atsiskaitymas paprastu pavedimu ar grynaisiais pinigais Jūsų banko skyriuje.
  • Pasirinkus prekių atsiėmimą mūsų ofisą, užsakymą apmokėkite iš anksto, nes neturime galimybės priimti mokėjimų vietoje. :)

 

Kokius siūlote pristatymo būdus? Kiek kainuoja pristatymas?

Turime ne vieną prekių pristatymo būdą, tad tikrai išsirinksite sau patogiausią. 

Tikslią informaciją apie pristatymo būdus ir kainas rasite čia.

 

Kur galima palikti komentarą dėl užsakymo?

Jei norite palikti komentarą dėl savo užsakymo, tą galite padaryti krepšelyje – prieš pildant savo rekvizitus ir atsiskaitymą. Kai krepšelis nėra tuščias, atsiranda laukelis "Žinutė pardavėjui" – būtent čia palikite savo komentarą. Gavę užsakymo patvirtinimą savo komentaro nematysite, bet mums – jis matomas. Jei visgi abejojate, ar gavome Jūsų žinutę, galite drąsiai kreiptis el. paštu labas@rustile.lt.

 

Noriu pakoreguoti savo užsakymą – kaip tą padaryti?

Jei jau pateikę užsakymą pastebėjote, kad pasirinkote neteisingus išmatavimus ar dizainą – nedelsdami kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt arba telefonu (8-5) 210 4435 (tik darbo dienomis, 10:00-18:00). Jei užsakymas dar nepradėtas gaminti, galėsime jį koreguoti. Užsakymo pagaminimo ir pristatymo terminas bus skaičiuojamas iš naujo, nuo korekcijos pateikimo dienos.

 

Ką reiškia "Siuvamas" patalynės komplektas?

Beveik visos mūsų prekės – siuvamos tik gavus užsakymą. Tai reiškia, kad Jūs galite rinktis iš mūsų siūlomų išmatavimų arba kreiptis el. paštu ir gauti visiškai individualių išmatavimų pasiūlymą. Prekės bus pasiūtos tik po užsakymo gavimo, taigi teks šiek tiek palaukti jų gavimo. Rankų darbas užtrunka.

 

Ką reiškia "Paskutiniai vienetai"?

Dalį komplektų siuvame pagal populiariausius standartinius išmatavimus ir laikome sandėlyje. Šias prekes galite įsigyti net 30% pigiau! 

    Kadangi šiuos komplektus turime jau pasiūtus, juos galime išsiųsti kur kas greičiau.

     

    Ar galėsiu grąžinti netikusias prekes?

    Taip!

    Visiems mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytiems gaminiams galioja 14 dienų grąžinimo garantija.

    Jei persigalvojote dėl prekės, netiko jos spalva ar raštas – per 14 dienų nuo siuntos gavimo ar atsiėmimo kreipkitės į mus el. paštu labas@rustile.lt.

    Nurodykite savo užsakymo numerį (pavyzdžiui #1234), norimas grąžinti prekes bei grąžinimo priežastį.

    Jei grąžinate prekes savo noru, apsiimate visas siuntimo išlaidas. Pinigus į Jūsų sąskaitą grąžinsime per 5 d.d. nuo grąžinamų prekių gavimo, minusavę siuntimo išlaidas.

    Kokybiškos, pagal individualius užsakymus gamintos prekės ir audiniai – negrąžinami.

     

    Gavau ne savo prekę – ką daryti?

     Jei per klaidą gavote ne tai, ką užsakėte – nedelsdami kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt ir kuo skubiau ištaisysime klaidą.

    Prekės spalva kitokia, nei tikėjausi – ką daryti?

    Patalynės komplektus fotografuojame patys ir stengiamės kuo tiksliau atspindėti spalvas ir raštus. Šioks toks spalvų neatitikimas galimas dėl skirtingų įrenginių raiškos ir spalvos atvaizdavimo. Tai nurodome visų prekių aprašymuose. Jei spalva nepatinka, pasinaudokite 14 dienų prekių grąžinimo garantija.

     

    Prekės išmatavimai neatitiko užsakytų – ką daryti?

    Labai svarbu, kad užvalkalus išmatuotumėte vos gavę prekes – prieš skalbiant. Kadangi audiniai kerpami ir užvalkalai siuvami rankomis, galimas iki 2cm neatitikimas. Jei neatitikimas didesnis – kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt. Kad problema būtų išspręsta greičiau, laiške atsiųskite ir nuotraukas su išmatavimais.

     

    Išskalbus patalynės komplektą užvalkalai susitraukė – ar tai normalu?

    Taip – tai visiškai normalu. Natūralūs audiniai, skalbiami aukštesnėje temperatūroje, linkę trauktis. Paprastai užvalakalai gali susitraukti iki 5%, todėl rekomenduojame rinktis šiek tiek didesnio dydžio antklodės užvalkalą. Jei išskalbus pastebėjote didesnį susitraukimą, kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt Kad problema būtų išspręsta greičiau, laiške atsiųskite ir nuotraukas su išmatavimais.

     

    Kuo skiriasi satinas ir drobelė?

    Tiek satinas, tiek drobelė – 100% medvilnės audiniai, skiriasi tik jų išaudimo būdas. Satino siūlai plonesni, o audinys išaustas tankiau. Jo svoris – 130g/kv.m. Satinas yra švelnesnis, lengvesnis, nei drobelė. Drobelės audimas ne toks tankus, ji išausta iš šiek tiek storesnių siūlų, yra patvaresnė, tačiau ne tokia švelni, kaip satinas. Drobelės svoris 146g/kv.m.

    Abu audiniai 100% natūralūs, gerai sugeria drėgmę, leidžia odai kvėpuoti.

     

    Esu turėjęs satino patalynę, bet man ji nepatiko, nes buvo per slidi, elektrinosi. Ar ir jūsų siūlomas satinas toks?

    Slidus ir besielektrinantis satinas – ne 100% medvilnės. Dažnai galima įsigyti itin pigaus, slidaus "satino" patalynės komplektus. Deja, tokie komplektai – arba visiškai sintetiniai, arba maišyti su sintetika, net jei ant pakuotės deklaruojama, jog tai – 100% medvilnė. Daugiau informacijos, kaip atskirti tikrą satiną nuo klastotės – šiame straipsnyje. 

    Turite daugiau klausimų? Kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt ir mielai Jums atsakysime. 

    RELATED ARTICLES

    t4s-avatar
    Rustilė

    Laba diena, Živile,

    Taip, audinius parduodame ir metrais. Medžiagas galima apžiūrėti mūsų ofise Vilniuje, Kalvarijų g. 125. Tik kol kas ne visus drobelės pavyzdžius turime vietoje. Pirkimas bet kuriuo atveju vyksta tik per internetinę parduotuvę. Parduodamų drobelės audinių asortimentą rasite čia:
    Marginti: https://rustile.com/collections/marginti-drobeles-audiniai-1
    Vienspalviai: https://rustile.com/collections/vienspalviai-dazyti-drobeles-audiniai
    Vaikiški: https://rustile.com/collections/vaikiski-drobeles-audiniai-1

    June 26, 2021 at 16:37pm
    t4s-avatar
    Živilė

    Sveiki, norėčiau sužinoti, ar parduodate medvilnes-drobeles metrais? Ar turite fizinę parduotuvę, kur galima būtų apžiūrėti medžiagas?
    Koks mažiausias kerpamas gabalas?

    Iš anksto dėkoju

    May 6, 2021 at 15:31pm

    Rašyti komentarą

    Jūsų el. pašto adresas nebus rodomas. Privalomi laukai pažymėti *

    Komentarai prieš publikavimą patikrinami.