D.U.K.

Per kiek laiko pristatote prekes?

Užsakymus vidutiniškai įvykdome per 2-5 darbo dienas,priklausomai nuo užsakomų prekių ir jų kiekio. Užsakymai vidutiniškai pristatomi per 3-5 darbo dienas nuo užsakymo pateikimo.
Jei užsakymą norėtumėte gauti greičiau, parašykite mums el. paštu labas@rustile.lt ir patikrinsime ar galime paskubinti Jūsų užsakymą.

Kaip galiu atsiskaityti už prekes?

Už prekes galite atsiskaityti keliais būdais:

  • PayPal. Už savo prekes galite atsikaityti naudojantis savo PayPal paskyra.

  • Klix payments.  Bendradarbiaujame su saugių internetinių atsiskaitymų tarpininku "Klix payments", kuris yra administruojamas Citadelė banko. Pasirinkus šį mokėjimo būdą būsite nukreipti pas tarpininką ir galėsite pasirinkti iš daugybės atsiskaitymo būdų:
    Citadele internetinė bankininkystė;
  • Luminor internetinė bankininkystė;
  • Revolut internetinė bankininkystė;
  • SEB internetinė bankininkystė;
  • Šiaulių banko internetinė bankininkystė;
  • Swedbank internetinė bankininkystė;
  • Kredito ar debetine kortele.

  • Populiariausi mokėjimo būdai. Bendradarbiaujame su saugių internetinių atsiskaitymų tarpininku "Paysera". Pasirinkus šį mokėjimo būdą būsite nukreipti pas tarpininką ir galėsite pasirinkti iš daugybės atsiskaitymo būdų:
  • Paysera sąskaita;
  • Swedbank internetinė bankininkystė;
  • SEB internetinė bankininkystė;
  • Luminor internetinė bankininkystė;
  • Citadele internetinė bankininkystė;
  • Šiaulių banko internetinė bankininkystė;
  • Medicinos banko internetinė bankininkystė;
  • Lietuvos Centrinės Kredito Unijos internetinė bankininkystė;
  • Tarptautinė "Webmoney" sistema;
  • Atsiskaitymas Lietuvos pašto bei PayPost skyriuose;
  • Atsiskaitymas MAXIMA kasose;
  • Atsiskaitymas "Perlas" terminaluose;
  • Atsiskaitymas paprastu pavedimu ar grynaisiais pinigais Jūsų banko skyriuje.

  • Mokėk kortele arba iš Revolut Pay. Už prekes atsikaityk naudojantis savo Revolut programėle arba kredito ar debetine kortele.

  • Mokėjimas pristačius (COD) (+2Eur). Jei prekės pristatomos Jums į namus, galite atsiskaityti bankine kortele arba grynaisiais – tokiu atveju turėkite sumą be grąžos, kad nekiltų nepatogumų, nes kurjeris gali neturėti grąžos iš stambesnių sumų. Jei prekės pristatomos į paštomatą – atsiskaityti galėsite tik kortele. Pinigų surinkimas pristatymo metu kainuoja 2Eur.

  • Bankiniu pavedimu. Pasirinkus šį mokėjimo būdą Jūs turėsite atlikti mokėjimą savarankiškai į mūsų banko sąskaitą pagal šiuos rekvizitus:

Gavėjas: Couldsie, MB

Gavėjo sąskaita: LT767290099073042691

Mokėjimo paskirtis: Jūsų užsakymo numeris (Pavyzdžiui: "Užsakymas #12345")

Užsakymo numerį rasite užsakymo patvirtinimo laiške, išsiųstame Jūsų nurodytu el. paštu.Pavedimą atlikite per 3 dienas, kitu atveju Jūsų užsakymas bus anuliuotas.

Kokius siūlote pristatymo būdus? Kiek kainuoja pristatymas?

Dirbame su visomis populiariausiomis kurjerinėmis tarnybomis Lietuvoje:

  • DPD pristatymas į namus arba pasirinktą DPD paštomatą. 
  • Omniva pristatymas į pasirinktą paštomatą.
  • Venipak pristatymas į namus arba pasirinktą Venipak/LP Express paštomatą.

Visi pristatymo būdai kainuoja 2Eur, tačiau jei Jūsų užsakymo suma viršija 70Eur sumą, siuntą Jums pristatysime nemokamai!

Kur galima palikti komentarą dėl užsakymo?

Jei norite palikti komentarą dėl savo užsakymo, tą galite padaryti krepšelyje – prieš pildant savo rekvizitus. Kai krepšelis nėra tuščias, atsiranda laukelis "Žinutė pardavėjui" – būtent čia palikite savo komentarą. Gavę užsakymo patvirtinimą savo komentaro nematysite, bet mums – jis matomas. Jei visgi abejojate, ar gavome Jūsų žinutę, galite drąsiai kreiptis el. paštu labas@rustile.lt.

Noriu pakoreguoti savo užsakymą – kaip tą padaryti?

Jei jau pateikę užsakymą pastebėjote, kad pasirinkote neteisingus išmatavimus ar dizainą – nedelsdami kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt arba telefonu +37067797785 (tik darbo dienomis, 8:00-17:00). Jei užsakymas dar nepradėtas gaminti, galėsime jį koreguoti. Užsakymo pagaminimo ir pristatymo terminas bus skaičiuojamas iš naujo, nuo korekcijos pateikimo dienos.

Ką reiškia "Siuvamas" patalynės komplektas?

Beveik visos mūsų prekės – siuvamos tik gavus užsakymą. Tai reiškia, kad Jūs galite rinktis iš mūsų siūlomų išmatavimų arba kreiptis el. paštu jei savo norimų išmatavimų neradote mūsų parduotuvėje.

Ką reiškia "Paskutiniai vienetai"?

Dalį komplektų siuvame pagal populiariausius standartinius išmatavimus ir laikome sandėlyje. Tokių komplektų audinio nebeturime, tad nebegalime pagaminti kitokių išmatavimų komplektų po užsakymo. Šias prekes galite įsigyti net 45% pigiau! Standartiniai tokių komplektų išmatavimai ir komplektacija:

  • Vienguliai – 150x215cm antklodės užvalkalas, 70x70cm dydžio pagalvės užvalkalas, 150x220cm paklodė be gumos. Visi užvalkalai be užsegimo.
  • Dviguliai – 200x220cm antklodės užvalkalas, 2 vnt. 70x70cm dydžio pagalvės užvalkalų, 200x220cm paklodė be gumos. Visi užvalkalai be užsegimo.
Ar galėsiu grąžinti netikusias prekes?

Visiems mūsų internetinėje parduotuvėje įsigytiems gaminiams galioja 14 dienų grąžinimo garantija.
Jei persigalvojote dėl prekės, netiko jos spalva ar raštas – per 14 dienų nuo siuntos gavimo ar atsiėmimo kreipkitės į mus el. paštu labas@rustile.lt.
Nurodykite savo užsakymo numerį (pavyzdžiui #1234), norimas grąžinti prekes bei grąžinimo priežastį.
Jei grąžinate prekes savo noru, apsiimate visas siuntimo išlaidas. Pinigus į Jūsų sąskaitą grąžinsime per 5 d.d. nuo grąžinamų prekių gavimo, minusavę siuntimo išlaidas.
Kokybiškos, pagal individualius užsakymus gamintos prekės ir audiniai – negrąžinami.

Gavau ne savo prekę – ką daryti?

Jei per klaidą gavote ne tai, ką užsakėte – nedelsdami kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt ir kuo skubiau ištaisysime klaidą.

Prekės spalva kitokia, nei tikėjausi – ką daryti?

Patalynės komplektus fotografuojame patys ir stengiamės kuo tiksliau atspindėti spalvas ir raštus. Šioks toks spalvų neatitikimas galimas dėl skirtingų įrenginių raiškos ir spalvos atvaizdavimo. Tai nurodome visų prekių aprašymuose. Deja, toks neatitikimas nelaikomas broku.

Prekės išmatavimai neatitiko užsakytų – ką daryti?

Labai svarbu, kad užvalkalus išmatuotumėte vos gavę prekes – prieš skalbiant. Kadangi audiniai kerpami ir užvalkalai siuvami rankomis, galimas iki 2cm neatitikimas. Jei neatitikimas didesnis – kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt.

Išskalbus patalynės komplektą užvalkalai susitraukė – ar tai normalu?

Taip – tai visiškai normalu. Natūralūs audiniai, skalbiami šiltame/karštame vandenyje, linkę trauktis. Paprastai užvalakalai gali susitraukti iki 5%, todėl rekomenduojame rinktis šiek tiek didesnio dydžio antklodės užvalkalą. Jei išskalbus pastebėjote didesnį susitraukimą, kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt. 

Kuo skiriasi satinas ir drobelė?

Tiek satinas, tiek drobelė – 100% medvilnės audiniai, skiriasi tik jų išaudimo būdas. Satino siūlai plonesni, o audinys išaustas tankiau. Jo svoris – 130g/kv.m. Satinas yra švelnesnis, lengvesnis, nei drobelė. Drobelės audimas ne toks tankus, ji išausta iš šiek tiek storesnių siūlų, yra patvaresnė, tačiau ne tokia švelni, kaip satinas. Drobelės svoris 146g/kv.m.

Abu audiniai 100% natūralūs, gerai sugeria drėgmę, leidžia odai kvėpuoti.

Esu turėjęs satino patalynę, bet man ji nepatiko, nes buvo per slidi, elektrinosi. Ar ir jūsų turimas satinas toks?

Slidus ir besielektrinantis satinas – nėra pagamintas iš 100% medvilnės. Lietuvoje yra paplitę sukčių, kurie parduoda patalynės komplektus įvardindami juos satininiais, nors jie nėra pagaminti iš natūralių aduinių. Deja, tokie komplektai – arba visiškai sintetiniai, arba maišyti su sintetika, net jei ant pakuotės deklaruojama, jog tai – 100% medvilnė. Daugiau informacijos, kaip atskirti tikrą satiną nuo klastotės – šiame straipsnyje. 

Turite daugiau klausimų? Kreipkitės el. paštu labas@rustile.lt ir mielai Jums atsakysime.